Hirschmann Multimedia gaat verder, sámen met IP Groep

Hirschmann Multimedia gaat verder, sámen met IP Groep 1600 1067 IP Groep

Hirschmann Multimedia gaat verder, sámen met IP Groep

Per 24 juni is het officieel: Hirschmann Multimedia uit Weesp gaat verder, sámen met IP Groep. Voor relaties betekent dit, dat zij nog steeds bij Hirschmann Multimedia terechtkunnen voor de vraagstukken en dienstverlening op het gebied van communicatietechnologie. ‘We zijn blij dat veel van de vertrouwde gezichten van Hirschmann Multimedia aangehaakt blijven’, aldus Timothy Kapteijn en Denise Benschop van IP Groep. ‘Het team blijft intact en ook operationeel directeur Daan Bonenkamp – die verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding – blijft aan boord.’ Hirschmann Multimedia is nu onderdeel van IP Groep, een organisatie gespecialiseerd in communicatietechniek.

Het is een mooie stap voor onze bedrijven’, zegt Bonenkamp. ‘We hebben hetzelfde DNA en dat zorgt voor een sterke synergie. We zijn allemaal ondernemend en constant bezig met de techniek van morgen. Onze expertise zit niet alleen in de projectbouw maar ook in de productontwikkeling en daarmee willen we graag van toegevoegde waarde zijn. Het belangrijkste is dat we onze klanten continuïteit kunnen bieden en innovatieve initiatieven vorm kunnen geven.

Hirschmann Multimedia blijft een losse entiteit met eigen vestiging en team’, vervolgt Denise. ‘Gelijktijdig doen we ons gezamenlijke voordeel met de samensmelting door een verbreding van kennis en kunde. IP Groep is een daadkrachtige en betrokken partij en dat is precies het gevoel wat we willen voortzetten bij Hirschmann Multimedia. Gezamenlijk blijven we relaties bedienen op het gebied van audiovisuele netwerkoplossingen, waar we vanuit Hirschmann Multimedia en IP Groep veel ervaring mee hebben.

De samensmelting bezorgt Technische Partners – waar onder andere IP Groep en Hirschmann onderdeel van zijn – een sterke positie in heel Nederland als aanbieder van communicatietechnologie. ‘We zijn trots op de samensmelting en we gaan ons de komende tijd buigen over ontwikkelingen waar we in willen investeren, om relaties maximaal te kunnen bedienen.’